Dag

Hej!
Idag var jag inne på syncentralen på datorkurs, det var lite drygt fast det gick bra. Sedan så åkte jag och pappa och åt på Mcdonalds. Efter det åkte jag hem till Tibro och packade lite grejer, sedan bar det av till Karlsborg för att träffa Anine<3. Det var kul att träffas, vi sjung, dansade, fikade och pratade typ. Det var kul! Jag längtar till Sommaren<33. Om man nu kommer in på Sikar och Alnön. Nu på kvällen så har jag mest spelat gitarr och sjungt, kul det! Och nu sitter jag här vid datorn.
     Imorgon så ska jag till syncentralen igen på datorkurs, tråkigt att man måste gå upp så tidigt för det!
Nu orkar inte jag sitter här och skriva mer, men hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0