Fredag!

Hej!
Idag så har man varit i skolan och haft dans. Det var kul att dansa, fast jag bara dansade vals en gång. Jag var stand-in för en som inte var där. Fast det var kul i alla fall! Det är synn att man inte ska vara med på viskonserten tycker jag. Sedan hade vi Eso då började jag rita på en bildmapp som vi ska ha alla de här tre åren på Estet. Ja, läraren tyckte i alla fall att den var snygg. Ja, ok rätt så många andra gjorde det också. Så den borde ha varit rätt snygg! Sedan var det att åka hem och slappa och sedan åka och handla och laga mat. Har även skickat in teater-uppgiften nu, så det är gött!
     Nu så har jag precis kollat på Talang, det var kul. Nu så sitter jag här vid datorn och slappar och skriver. Det verkar som om det inte är något mer bra på TV idag heller så blir väl bara att sitta vid datorn. Det är gött med Fredag! Fast jag längtar till Sommaren!<3 
     Nu orkar jag inte skriva mer här just nu, men hejdå och på återskrivande!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0