Kul dag!:)

Hej!
Idag så har det varit en rätt så kul dag faktiskt! Vi hade teater och sång i skolan. Tänk egentligen att ha fem teater på en dag! Sjukt kul är det. Det är även kul att ha sång! Sedan så har jag pluggat lite teaterläxa och skypat. Sedan har jag börjat lära mig en låt från treornas slutproduktion "Carmen" på piano. Inte för jag vet vad låten heter eller så, men det är kul! Snacka om att man har börjat få lite bättre gehör. Jag fick brev idag! Det var en påse med sura bilar och en Optimal-skiva. Det var kul att få post! I alla fall bilarna.
     Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och kikar på Facebook. Ska snart gå och lägga mig tror jag så att jag orkar med att gymma och dansa imorgon.
Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0