"Mumifiera"

Hej!
Nu sitter man här och chattar med massvis folk och kollar facebook och bilddagboken. Nyss så snackade jag lite i Tele med lite roliga människor. Jag har kommit på att "Mumifiera" eller hur det nu stavas, är ett väldigt kul ord! Haha, "mumiekatt" är också ett rätt så kul ord. Mumier och sådant är mycket kul just nu. Förövrigt så är såklart "Kattets hus" ett kul uttryck också<3. 
     Idag så har jag brorsan och mamma varit ute och gått med hundarna typ åtta km, jag sprang jättemycket så det var gött, men svettit. Såg nog väldigt bra ut när jag sprang i mina konvers, jeanstights, jacka, halsduk, kepps och stora örhängen. Aja, det var nog bra i alla fall. Jag fick en påskpresent av Emma, en påse med löste, alltid lika gött med te! Det var shysst av henne<3. Förutom det så har jag typ spelat gitarr mest hela tiden idag. Det är kul det! Man blir ju bättre och bättre ju mer man övar. Synn att man bara kan öva när man är hemma i Tibro:(. Sedan har jag sjungt en del också, vilket cokså är trevligt att göra! 
     Nu ska jag nog fortsätta att sitta här och slappa. Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0