Näst sissta dagen på lovet....

Hej!
Nu är det Lördag näst sissta dagen på lovet. Börjar få lite ångest över att lovet snart är slut. Seriöst loven går alldeless för fort. Har i alla fall hunnit träffa några kompisar här hemma. Igår var jag och fikade med Carro och Klara och deras killar på syster yster. Det var kul att träffas igen det var ju ett tag sen man slutade nian nu. Sedan har jag träffat Anine i Onsdags och idag åkte jag till Simoné en stund. Det är alltid kul att träffa folket<3. Saknar massa personer bara:(<3.
     Nu idag efter jag var hos Simoné så hade vi ett litet släcktkalas för mamma som fyller år imorgon. Det var kul att träffa lite släcktingar som man inte träffar så ofta nu mera. Nu så slappar jag bara. Sedan blir det nog en hel del TV-tittande och telesnack skulle jag tro:). Måste även berätta att Simoné hade fått två nya små ormar som bara var 50 centimeter långa. De var väldigt små. 
     Nu orkar jag inte sitta här och skriva mer, men ha det bra hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0