Skola igen....

Hej!
Idag var det skola igen då! Åkte hem redan vid 11 för att allt känndes så drygt. Så jag åkte hem och lyssnade på musik och tog det lugnt. Sedan kom pappa hem hit. Vi åkte en sveng till Dollars och kollade lite. Hittade inget jättespeciellt, men. Efter det så har man pratat i tele i två timmar, det var ägande! Kanske blir mer telesnackande sen.
     Nu sitter man framför datorn och kollar facebook, dricker en stor varm kopp te och försöker öva på danshistorian. Danshistorian går inte särskillt bra. Jag ska kunna en text om Jazzdans som jag har skrivit tills på Fredag. Det får väl gå som det går helt enkelt, men man får väl hoppas att det går bra.
     Nu måste jag sluta skriva, hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0