Skola....

Hej!
Nu sitter jag här i skolan. Tråkigt snart är det Engelska. Det är så sjukt tråkigt med Engelska i skolan eftersom vi inte lär oss något vettigt på lektionerna. Igår så hade vi i alla fall muntliga nationella prov i Engelska. Först kännde jag lite små blockeringar fast helt plötsligt släpptes allt bara och då gick det jättebra att prata. Jag hoppade över sovmorgonen idag bara för att jag skulle göra klart mitt matteprov. Drygt, men det är nog ändå värt det för nu kanske jag får godkännt på matteprovet. Det skulle ju vara bra. Det är så otroligt mycket plugg just nu. Svenska, historia, Engelska, Matte och massvis annat också. Otroligt mycket. Jag längtar till sommarlovet! 
     Nu ska jag sluta skriva hejdå och på återskrivande!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0