Det var ett tag sen nu!:)

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev nu och det har hunnit hända rätt så mycket. Bland annat så har jag varit på Sikar. Det var verkligen en underbart rolig vecka!<33 Solen sken hela veckan och det var varmt. På Fredagen var det uppträdanden och då uppträdde jag med låten "You bring the sun out" det var passande liksom. Under veckan var det bland annat tältning, bowlingspelande, vi åkte i väg och badade i äventyrsbadet i Norrköping det var kul, men det var synn att inte Kim var med:(<3. Under hela lägret så terrade jag och Kim folk med musik från min mobil det var kul!;) Jag blev förkyld och fick ont i halsen på Fredagen det var lite synn, men det var så många som var förkylda så. Det var som sagt en mycket rolig vecka!<3 Det var även roligt att köra drama under hela veckan, haha. Gage var olydig hela tiden så det slutade med att han fick typ 10000000 veckors utegångsförbud. Därimot Ellie var en lydig unge som vanligt!:D Det var kul!:)
     Efter lägret så har jag inte gjort så mycket mer än att slappa. Har varit förkyld i över en vecka nu så finns ju inte så mycket annat att göra. Nu kommer jag inte på något mer att skriva här just nu.
Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0