Skratt!!:)

Hej!
Idag har jag varit ute och sprungit, måste ju träna även på sommarlovet för att hålla formen. Särskillt eftersom det rä musikal i tvåan. Det kommer säkert att bli en massa fyspass i skolan + dans och däför är det ju bra att redan vara jättetränad. Sedan kom Emma hit en stund. Vi gick ut med hundarna och sjöng lite singstar, det var kul!<3 Sedan har jag bara slappat och fått en del skrattanfall. De senaste dagarna har jag varit sådär härligt övertrött efter att ha gått en hård vårtermin i skolan. Igår såg vi på en jätterolig film som hette "Walk hard" Den ar så sjukt kul! Ja, och jag har hela dagen idag gått runt och skrattat åt den filmen, det är så härligt att få skratta. Efter Emma hade varit här så har jag mest slappat och suttit vid datorn. Jag har börjat skriva över lite dikter på datorn, så lite nytta har man gjort. Nu orkar inte jag skriva mer här just u.
Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0