Städ/Tvättdag

Hej!
Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag har städat och tvättat. På Fredag är det skolavslutning! Ska bli så otroligt gött med sommarlov! Jag längtar till Sikar jättemycket!!<33  Imorgon är det Estetfest, det är cirkustema och jag vet inte vad jag ska vara än. Lite sent ute kanske? Hoppas man kommer på något att ha i alla fall. Tänk, helt otroligt att man snart har gått ut ettan egentligen! Alla läxor och prov är klara nu också.
     Nu sitter jag vid datorn och skriver och redigerar bilder från när jag var på Gran Canaria med Friidrotten. Jag saknar mina hundar förövrigt!!<3
     Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva tror jag inte. Hejdå och på återskrivande!:)
Jag haha

Kommentarer
Postat av: bardia

bra blogg!

2010-06-15 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0