Andra versen!;)

Hej!
Nu så sitter jag bara här och chattar med lite roligt folk på msn och lyssnar på mycket bra musik på Youtube! Dagen idag har varit helt okej, eller rättare sagt dagen igår för klockan är efter tolv nu. Blev lite plugg förut vilket var bra. Sedan så har man ju ätit en massa bär och frukt som vanligt. Alltså bär. Blåbär, hallon, jordbubbar och mango det är så sjukt ägande, helt seriöst! 
     Idag blir det väl att tvätta då, har nog inte så värst mycket tvätt eftersom jag tvättade i Onsdags, men ändå! Sedan blir det nog en del plugg också! 
     Jag borde gå och lägga mig, men orka sova.
Jag lyssnade på en låt förut som heter "Because" den är värsta förvirrande, men grymt bra! Ja, det finns så mycket sjukt bra låtar! En annan bra låt är "andra vers låten" (Imagine). Det var så kul för på kören i skolan när vi skulle sjunga den så sjöng alla utom jag fel och började på refrengen redan efter första versen, men den börjar ju inte förän andra versen. Så då sa min körledare "Näe, näe det komemr inte för än i andra versen!" Och det var så kul! Det är därför som jag kallar den för "Andra vers låten". Som sagt, det finns så sjukt mycket bra låtar. "Working Class Hero" och "Lucy In The Sky With Diamonds" är också bra låtar!
     Nu orkar inte jag vara inne här och skriva på min blogg (som sägerkt ingen läser) längre.
Hejdå! Och på Återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0