Hemma....

Hej!
Nu så sitter jag här hemma vid datorn och chattar och slappar. Sista lektionen var gympa, så då gick jag och gymmade. Det är gött nu för nu är det inga mer teorilektioner kvar innan lovet. Bara en föreläsningsdag imorgon och sedan träning och sedan äntligen så blir det att åka hem!
     Snart blir det nog att laga lite mat tror jag. Kanske ska städa lite till också, mamma eller pappa kommer ju hit snart och hämtar mig så man vill ju göra bra intryck, haha.
     Saknar hundarna. Hoppas Pricken blir bättre snart. Han har tydligen blivit rätt kass i magen på siståne sa mamma i går eller när det var, eller om jag såg det på Facebook.
     Näe nu kan jag inte sitta här och skriva längre alltså, det orkas inte sig va. Hejdå och på återskrivande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0