Skola....

Hej!
Nu sitter jag här i skolan och skriver. Jag ska snart göra ett Engelska prov som jag tror inte kommer gå bra, för jag kan typ ingenting. Sedan efter skolan så blir det träning. Seriöst så är det sjukt drygt. Måndagar är dryga. Man går upp klockan halv sju och åker så att man är vid skolan klockan åtta, sedan kommer man inte hem för än klockan är typ sju på kvällen. Värsta drygt! So I hate Mondays! Förutom några få sällsynta Måndagar som jag har varit med om<3, och måndagar på lov går ju självklart bra:).
     Nu är det bara 67 timmar kvar tills Påsklovet börjar, nedräkningen har börjat!:) Det ska bli så otroligt gött med lov! 
     Nu måste jag sluta skriva, men hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0