Pluggar....

Hej!
Nu sitter jag i skolan och försöker att skriva klart visförfattarfördjupningen, det går inte särskillt bra. Jag försöker även att skriva hemtentan om imperialismen, men det går inte heller så bra. Båda måste dessutom vara inlämnade i morgon. Något jobbigt! Det är så mycket just nu. Fast på Onsdag så åker jag till Spanien med Idrottsgymnasiet, det ska bli kul! Det hoppas jag i alla fall att det blir. Jag längtar till sommarlovet. Det ska bli så gött att vara ledig! Sikar är om 40 dagar bara, jag längtar verkligen dit!<333 
     Efter den här lektionen ska man på möte med Friidrotten om Spanienresan. Och sedan blir det att åka hem och plugga ännu mer. Det är helt sjukt tråkigt att plugga, men det måste ju göras så. Nu ska jag nog sluta skriva här tror jag och försöka fortsätta.
     Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0