Myckö

Hej!
Är i skolan och ska ha Engelska, men det är rätt så drygt för jag har inget förstorat eller så så jag kan inte jobba. Snart har jag matte vilket är ännu drygare, orkar verkligen inte med det. Sen ska jag nog gå ner till klädfrådet och leta lite kläder till de klassiska teaterredovisningarna som vi ska ha imorgon. Jag hade lagt grejerna jag skulle ha i dramasalen och nu är det någon som flyttat på dem, grymt störande helt seriöst.
Sen är det redovisningar på samhällskunskapen om olika länder, jag har Kosovo. Man ska liksom ta reda på konflikten i landet och så. Det får väl gå som det går. Fast det går nog bra.

Jag längtar till skolan är slut för idag, är så sjukt trött ändå hade jag sovmorgon idag. Jag längtar även sjukt mycket till lovet för det är så sjukt mycket att göra nu innan lovet i skolan.

Nu ska jag ha matte snart. Hejdå och på återskrivande! :)

I wish...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0