Väder

Jag är en sådan person som gillar de flesta typer av väder. En sak som jag ändå gillar mest är när solen skiner. Jag älskar verkligen varma sommardagar då solen skiner och himmlen är blå. Det är härligt.

Jag älskar också kalla vinterdagar med sol och blå himmel. Det påminner om när man var liten och åkte iväg och åkte pulka och drack varm choklad. Det är det verfekta vintervädret, kallt och soligt.
Där i mot gillar jag inte när det är för kallt om det är kallare än 10 minusgrader då är det för kallt.

Även om jag gillar solsken otroligt mycket så måste jag ändå säga att jag gillar när det regnar också. Tänk en sommardag eller höstdag då det regnar ute och man bara kan vara inne och titta på en film, äta godis och mysa. Spela spel är också mysigt när det regnar ute, kort, fia med knuff, risk m.m. Det är mys!

Jag tror att även om man inte tänker så mycket på vädret så påverkar det en väldigt mycket. Till exempel om det regnar många dagar i rad så blir i alla fall jag lätt trött, men sen när solen kommer fram igen så blir man genast lite piggare och gladare.


Jag tror att den här bilden är från 2008.


En fin bild, tycker jag:)


Också en fin bild:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0