Sovmorgon och slapp dag

Hej!
Igår och idag sov jag sjukt länge! Helt otroligt för att vara mig. Igår sov jag till unefär kvart i tolv och idag sov jag till elva. Helt otroligt, men det är gött när man väl kan sova. Fast jag måste varit väldigt trött för brukar inte kunna sova så läne....

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än så länge. Ätit frukost, tittat på TV och suttit vid datorn. Jag loggade in på Spotify och uppteckte att jag hade några nya timmar, då blev jag glad. Det sorgliga är bara att alla bra låtar börjar ta slut. Nästan allt är lila nu ju! Aja, det blir väl en rätt så slapp dag idag tror jag, men det är gött!

Inte jättefint väder ute idag, moln och rätt så kallt. Igår var det så otroligt gött väder ute. Sol och nästan blå himmel och rätt så varmt. Jag tycker vädret är bäst då man ser solen!

Jag måste bara skriva att jag hittade en låt idag (som jag inte hört förut) Som var så sjukt otroligt bra! "Las Palabras De Amor" med gissa vilka? Queen såklart, inte särskillt ovanligt, att jag gillar låtar av dem. Seriöst så otroligt sjukt bra!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, så hejdå och på återskrivande!:)



Kännde för en bild. Den är från när jag och Angelica var senast. Haha, ovanligt att det blir så lika! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0