Tråkigt...

Hej!
Har sjukt tråkigt. Har absolut inget att göra, och om jag kommer på något att göra så är det inte saker som jag känner för att göra, känner mig almänt rastlös kan man lugnt säga. Och inte kan jag lyssna på Spotify heller eftersom mina timmar har gått ut. Dessutom så har jag lyssnat på nästan alla mina favoritlåtar fem gånger så att de har blivit lila och inte går att lyssna på. Jag vet Youtube kan jag ju lyssna på, men det är så jobbigt att söka, eller egentligen är det inte så jobbigt. Det är bara det att jag inte kommer på vad jag ska söka på. Jag vill lyssna på allt samtidigt som jag inte vill lyssna på något. ´

Jag har rätt tråkigt. Idag har jag varit och handlat lite och varit på biblan och lämnat tillbaka några böcker. Snart kommer Emma hit, det ska i alla fall bli kul!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, så hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0