Väldigt, väldigt, väldigt längesedan!

Hej!
Nu var det helt seriöst evigheter sedan jag skrev sist! Och det har hunnt hända mycket! Jag har blandannat varit på Sikar vilket var helt underbart, roligt, Sikar är så härligt! <3333333333333
Sedan har jag varit på Alnön även det lägret var underbart, roligt <33333333333

Nu i helgen var jag i Uddevalla och såg på när lillbrorsan spelade fotboll, det var rätt så kul. Förutom att regnet öste ner i söndags när vi skulle titta på en match, man blev helt klart dyngesur! Mellan lördagen och söndagen sov jag, mamma och pappa i tält. Det var helt ok, även om pappa hade råkat ta med det lilla tältet i stället för vårat stora tält. Jag gillar på något sätt att tälta, marken var inte så farligt obekväm heller.

Idag har jag uppteckt att sådana där varelser som man kan ha på smörgåsen inte är så farliga trots allt.

Nu ska jag nog gå och äta lite kvällsmat tror jag. Hejdå och på återskrivande!:) Ja, jag lovar jag skriver snart igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0