Ingen nyckel, klavar och balett

Hej!
Idag var det balett på dansen vilket var roligt! Gjorde en massa teknikövningar och sådant och hopp. Kul! Sen var det jobb inför musikcafét vilket även det var kul, jag fixade smycken och sådant till min klänning. Musiklära var efter det. Det var intressant att arbeta lite mer med F-klavar tycker jag faktiskt. Vi arbetade bara med att sätta in Dur-akord i G och F-skalor idag, nästa vecka ska vi börja med moll-akord. Efter det åkte jag hem för att sedan åka på friidrottsträningen som gick bra även idag. När det var dags för musikcafét hände en så sjukt störande sak! Jag hade låst in mina grejer jag skulle ha på eson för att en massa andra gjorde det innan vi slutade, sen så hade ingen nyckeln till eson nu på kvällen och jag kom inte in. Snacka om att jag blev sur. Eller sur är nog inte rätt ord fick nog mer ångest. Dels för att nästan alla andra var ombytta och dels för att jag hade fixat så mycket med grejerna. Jag blir så trött. Som tur var så var det minst en till som inte var ombytt, så jag kände mig inte så ensam. Störande i alla fall. Fast alla i klassen var i alla fall så otroligt duktiga med de som de bidrog med.
Nu måste jag nog sova, så hejdå och på återskrivande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0