Ordlös sång

Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...Jag orkar inte skriva egentligen, men ändå vill jag skriva något. Jag längtar till sportlovet då jag kan ta det lugnt. Det är så sjukt mycket just nu överallt. Sjukt mycket plugg. Jag orkar bara inte med det just nu. Har sjukt många Engelska frågor tills på Fredag och sen har jag Svenskaprov på Fredag också som jag inte kan ett dugg av. Plus att jag har en sjukt svår sångläxa som jag inte kan öva på eftersom jag har ont i halsen. Och plus att jag är sjukt trött och jag har ett dansprov att skriva. Och plus att jag inte vet vad jag ska sjunga för låt på musikcafét i skolan. Jag vill så gärna sjunga något för det är så kul, men jag vet inte vad. Usch, vad jag klagar på allt, men ibland får man göra det tycker jag. Jag har förövrigt lär mig "Yesterday" på gitarr. Nu har nog inget mer att skriva just nu tror jag inte, så hejdå och på återskrivande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0