Skrattretande mello

Hej!
Idag har jag mest slappat och pluggat. Har även sett på melodifestivalen nu ikväll. Jag tyckte att en del låtar var bra, men jag har hört bättre. Jag tycker att "Ge mig en spanior" var sämst, haha. Näe, men lite kul fast inte en särskillt bra låt. Ofta man ställer upp i melodifestivalen med sådana låtar som den och som till exempel "Elektrisk". Jaja, nu sitter jag här och kollar lite på Youtube och facebook. Slappar. Jag stör mig på att ha ont i halsen, för då kan jag inte öva på min sångläxa. Jag måste öva på min läxa. Förövrigt så är jag sugen på Choklad och godis. Skulle vara så sjukt gött. Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu, så hejdå och på återskrivande! :) 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst är det hemskt???!!!!!:O :S

2011-02-19 @ 16:36:39
URL: http://wellemanchibli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0