Störande nyckel

Hej!
Nu har man kommit hem från skolan då och pappa har börjat att åka hem mot Tibro. Idag i skolan var det först två timmars kulturhistoria. Vi tittade på lite filmer om balett i olika tidsepoker, det var intresant! Sen var det Sibelius, vilket gick rätt så seg. Jag blir så trött, men det är ju väldigt ansträngande också! Jag stör fortfarande för det där som hände igår me dnycklarna. Samtidigt så var det ju igår, det är över. Det är bara svårt att komma över det. Visst det hade varit jättekul att byta om igår, men det jag stör mig mest på är att jag hade fixat med mina grejer så många timmar och sen var allt jobb i onödan, så sjukt störande! Ett plus är ändå att jag har lärt mig att hitta lite bättre i klädfrådet och i kullvertarna. Nu blir det snart att åka på träning, rätt drygt fast det är ju bra att träna. Är så sjukt trött idag så att det inte är riktigt klokt. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva just nu, men kanske skriver senare om jag kommer på något. Hejdå och på återskrivande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0