Fredag imorgon!


Hej!
Idag var det en sådan där kort och bra skoldag. Slutade redan klockan 12. Sen åkte jag hem för att sedan åka till träningen. Det gick bra att träna idag också! Känner att jag börjar komma i form nu igen efter julen. Sen satte jag mig vid datorn och försökte skriva lite noter till min nya låt "Om du känner så". Noter är inte riktigt min grej, men det är ju så när man spelar på gehör. Aja, i alla fall så kom jag en liten bit, typ refrängen. Kollade TV efter det, och nu sitter jag här. Haha, jag kom just på att en del Abba-låtar kan vara väldigt bra ibland, man känner liksom igen sig lite. I alla fall imorgon är det Engelska och Svenska i skolan vilket är rätt kul. Det tråkiga är att vi läser en sjukt svår bok på Engelskan som man inte förstår så mycket av. Fast det är väl bara att försöka förstå. Imorgon är det äntligen Fredag igen! Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu, så Hejdå och på återskrivande!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0