Kryp :(

Hej!
Måste bara säga att jag fullständigt hatar kryp! Alla former av kryp: Flugor, spindlar, myggor, silverfiskar, allt som har med kryp att göra. Jag skulle öppna sockerburken och mjölpåsen imorse för att jag skulle göra frukost och gissa vad som var där i? Kryp! Jättestora, ett satt på locket på sockerburken och det var så otroligt äckligt! Kryp är absolut inte mitt favorit djur. Så jag fick slänga massvis ur skafferiet med stor försiktighet, är stolt över mig själv för att jag kunde ta i påsarna och det där och slänga det. Bra gjort av mig tycker jag! Usch.
     Nu blir det snart att gå och gymma, måste ju träna för att komma lite mer i form. Efter det tror jag att det blir att göra lite köttfärssås och passta. Nu när jag har lärt mig hur man gör så ska man ju passa på att laga sådan mat som man kan laga, haha. Näe nu är det nog bäst att jag går så att jag kommer hem snart igen. Hejdå och på återskrivande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0