Nu var det några dagar sedan...igen

Hej!
Nu har jag inte skrivit på några dagar. Det har inte hänt så mycket, bara jobbigt med en del folk. Jag kan inte förstå varför en del är så dumma på mig hela tiden. Istället för att de ska skicka elaka sms där de kräver svar på en del saker så kunde de ju bara skicka vänliga sms. Då kanske jag skulle svara också. Jag orkar inte med dem! Nu sitter jag i alla fall här och försöker skriva lite låtar som vanligt. Jag kom på en på Svenska! Otroligt för att vara mig! Näe, men den blev faktiskt bra säger vi. Näe, men usch vad jag är trött. Sov sjukt länge idag också, och sen har jag bara tittat på film och skrivit då. Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva just nu.
Så hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0