Reklam och Godis

Sitter och tittar på Let's dance. Det är så störande att det är reklam hela tiden tycker jag. Det hinner ju knappt hända något innan det är reklam igen. Dessutom är reklam jobbigt. Så många underviktiga människor, usch nästan så att man tycker synd om dem, haha. Jag har kommit på att hallonchips är gott. Inte för många, men några stycken sådär. Även om jag inte ska spela den rollen i teatern (som vi ska göra i skolan snart) som äter hallonchips hela tiden, blev jag så nyfiken på hur det smakade, så jag var bara tvungen att prova att göra några. Jag har tröttnat på After Eight. Förut tyckte jag att det var jättegott, men nu har jag förätit mig på det så det är inte så gott längre. Jag har sådär härligt mycket godis hemma. Fast jag såklart inte allt på en gång det måste ju räcka till nästa, nästa och nästa helg också. Nej, men den som spar den har, det är så sant. Nej, nu ska jag väl gå tillbaka och titta på TV:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0