Slut på jullovet

Hej!
Jaha, nu är det sista dagen på jullovet imorgon rä det skola igen. Idag blir det att åka hem till Bollnäs vilket både känns dåligt och bra. Jobbigt för att det är rätt skönt att vara hemma i Tibro och slippa diska och sådant. Och bra för att man kan komma igång med träningen och sådant lite mer igen. Jag måste verkligen börja springa och sådant mer för jag har sjukt dålig kondition nu efter jul. Det märks verkligen när man till exempel sjunger att man måste ha bättre kondition. Så det ska bli gött.
     Nu sitter jag här och chattar med lite folk och kollar runt på facebook. Ska väl snart gå och lägga mig så att man kan gå tillbaka någorlunda till den normala dygnsrytmen igen.
     Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0