Trött....

Hej!
Har varit och tränat i Karlsborg idag, det var rätt så många dagar sedan jag tränade sisst så var rätt så seg. Sen har jag mest tagit det lugnt.
     En sak som jag blir väldigt trött på är när folk snackar skit. Alltså jag hatar verkligen när folk ska gå runt och hata en fast det enda man har gjort är att varit starkare än de andra och sagt ifrån när saker och ting inte är rätt. Varför ska man få skit för att man gör rätt saker här i livet? Det kan man verkligen undra. Jag blir bara så sjukt trött. Inte blir det bättre för att bra kompisar som man fortfarande är vän med blir vän med sådana som man typ hatar. Jag vet att hatar är ett starkt ord, men det är som det är när man är irriterad på folk. Blir i vilket fall väldigt trött.
     Nu ska jag nog snart gå och titta på en film tror jag och bara ta det lugnt. Trädet behöver löv känner jag.
Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0