Vackert!

Sitter och lyssnar på en så sjukt vacker låt just nu. Det är "While My Guitar Gently Weeps" med Beatles. Fast det är med akustisk gitarr istället för elgitarr, den är så sjukt fin. Den vanliga versionen är såklart också bra! Det är en så otroligt känslosam och vacker låt. Den ger verkligen speciella kännslor när man lyssnar på den. Jag fick skivan "Love" i Fredags, och det var där som den "akustiska versionen" var med på. Så otroligt fint. Sen så har jag förälskat mig i en ton som John Lennon gör ungefär i mitten av "A Day In The Life". Jag är seriöst förälskad i John Lennon's och George Harrison's röster! Jag älskar även George's gitarr-spel så otroligt snyggt! Förövrigt så har jag även upptäckt att Spansk musik kan vara bra, det är en ny sida av mig känner jag.  
     Nu sitter jag här och chattar med lite folk och lyssnar på underbar musik då!
Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu tror jag så hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, David Bisbal!:D<3

2011-01-16 @ 17:13:45
URL: http://wellemanchibli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0