Milkans slappa dag

Hej!
Idag vaknade jag ungefär vid nio, fast jag inte gick och la mig fören halv två, två i natt. Kunde helt enkelt inte somna om när jag vaknade i morse. Jag satte på datorn och spelade lite Yoville. Jag gjorde i ordning mig för att gå och träna senare. Så jag lyssnade på lite bra musik och lyssnade på en låt som var så avslappnande så att jag råkade somna om, sen gick jag i alla fall till gymmet, men det var stängt, förstår inte varför.

Så jag kollade lite på reprisen av dokumentären om John Lennon, och nu slappar jag. Finns inte så mycket att göra. Ska nog lyssna lite till på "Messenger" den börjar bli riktigt bra nu när man har börjat att komma in i boken. Så var det med "The Giver" också att det tog ett tag innan den liksom blev intressant och rolig. Jag kan ju ändå säga trots att det är lite svårt att komma in i dem att det är helt klart värt att läsa dem, sjukt bra böcker!

Jag tror faktiskt att jag ska börja packa lite inför på onsdag redan idag. I alla fall lite papper och sådant som ska med hem. Tänkte ta med matteboken hem under lovet så att jag kan plugga lite, kommer glömma bort allt annars, och jag vill ju ha G i matte B så det gäller att plugga på då.

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu tror jag, så hejdå och på återskrivande!:)



Åt lite Milka-choklad i Fredags som jag hade fått av lillbrorsan på posten, otroligt schysst!:D Det är nog bland världens godaste choklad tycker jag. Jag brukar inte gilla vit choklad så mycket, men när det gäller Milka så är den god vilken färg den än är i! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0