Sommarlov!<3

Hej!
Nu är man hemma i Tibro igen då! Riktigt gött med sommarlov, kom hem i onsdags kväll vid 22-tiden. Igår var vi ute och cyklade lite, det var ju så fint väder. Åh, vad jag har längtat efter att få cyckla! Så härligt, vi åkte till emma och dem. Sedan på kvällen åt vi jordgubbar och glass eftersom lillbrorsan slutade skolan igår, så otroligt gött!
    Tiden går så otroligt snabbt! Det var inte längesedan det var sportlov tycker jag....
Snart är det Sikar också! <33 Underbart, roligt!! :D<33333333

Idag har det varit tråkigt väder, nästan bara regnat hela dagen. Var ändå ute och sprang en stund förut när det var uppehåll. Sprang sjukt snabbt idag, det är så otroligt gött efteråt när man känner att man har gjort något. Och det är ju så att vill man bli bra på att sjunga, spela teater, dansa och friidrotta så måste man ju ha bra flås, det blir bättre och bättre hela tiden känner jag! Gött, gött!

Nu ska jag svettas av lite och fika tror jag, så hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0