Sistelisitaslapplördagenpåetttag

Tjenare!
Sista lördagen i Bollnäs på ett tag nu då. Idag har jag bara tagit det lugnt, skrivit lite på en låt och städat, känner mig ganska duktig. Jag längtar till på onsdag då jag ska åka hem till Tibro. Tänk nu är alla läxor och prov gjorda och snart är det sommarlov. Jag är så otroligt skoltrött nu, så känner verkligen att det behövs. Och har räknat ut att det bara är 15 dagar kvar till Sikar <33 tror jag.

Nu slappar jag bara, sen blir det nog att slappa lite till och sedan slappa ännu mera. Det är så lätt att man får långtråkigt....

Nu har jag nog inget mer att skriva just nu, så hejdå och på återskrivande!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0