Bra filmer som jag gillar

Det finns många filmer som jag gillar. Jag gillar nästan allt från komedi till skräck. De enda filmerna jag bara inte kan se på är för blodiga skräckfilmer, filmer med för mycket action i eller krigsfilmer.

Några ut av mina favorit filmer är Sound Of Music, The Amityville Horror, Twilight-filmerna och första Narnia-filmen. Det finns såklart många mer filmer jag tycker är bra.

Ett tag så gillade jag typ bara skräckfilmer, det gör jag såklart nu också gillar skräckisar alltså, men jag bara älskar att titta på kommeder också nu. Det är så sjukt kul att skratta. Jag har verkligen världens konstigaste humor ibland känner jag.

Vad finns mer att skriva om filmer. Ja, jag gillar att titta på film, det är så otroligt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0