Here comes the sun, It's a beautiful day, I feel good

Idag känns allt bra! <33 Ikväll blir det att åka till Kim och det kommer att bli så otroligt underbart kul!! <333

Solen skiner dessutom ute. Allt är seriöst så otroligt undrbart bra!<33

Nu sitter jag och lyssnar på The Beatles. <3

Här om dagen blev jag sjukt arg för det visade sig att Spotify hade tagit bort nästan alla låtar av John Lennon. Jag blir så störd på ägande rätt och sådant där, kan de inte bara låta bra musik vara liksom! Och sitta och lyssna på youtube tar liksom hundra år, men det är klart det kan ju vara värt det.

I feel good!

Jag har kommit på en låt som jag kan sjunga på musikcafét i skolan. Jag tänkte sjunga "Blue Virgin Isles" av Ted Gärdestad. Det är en väldigt fin låt tycker jag!

Jaa, nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu så, hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0