Beatelibeatelig slappelislapp fredag

Tjenare!
Dagen idag började med morgonträning på gymmet. Gick bra, tycker att det har börjat gå väldigt bra på träningarna på siståne. Sen var det åka till skolan, missade bussen med någon minut så fick ringa till assistenten som fick komma och hämta mig. I skolan var det två engelska lektioner som gick väldigt snabbt, gött. Sen var det Svenska. Alla redovisade sina blogg-redovisningar idag. Vi hade fått en uppgift som gick ut på att vi i små grupper skulle hitta en blogg som vi ville nominera till något speciellt, i min grupps fall "årets sötaste blogg". Det var rätt kul. En del redovisningar var så otroligt kul!
Slutade redan två, sedan var det att dra hem och städa lite. Alltid lika gött på en fredag att göra lägenheten ren och fin inför helgen.

Sedan har jag tittat på TV och lyssnat på musik sen dess. Jag har haft en Beatles-dag idag så jag har bara lyssnat på massvis musik av dem.

Det var min dag, vad kan jag mer skriva? Har nog inte så mycket mer att skriva just nu. Hejdå och på återskrivande!:)



I love candy!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0