Längsedan idag igen

Hej!
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen! Jag skrev värsta långa blogginlägget i Torsdags, men när jag skulle publicera det så la nätet av, så sjukt störande!

Ja, vad har hänt då sen sist. Jag har haft påsklov, vilket var helt okej, förutom att jag fick sjukt ont i halsen. Så gött med lov i alla fall! Det är så kul att komma hem och träffa folk där hemma i Tibro och så. Jag längtar till sommarlovet, det är ju inte så långt kvar nu! Fast först längtar jag till kristihimmelsfärd för då ska jag åka till Kim<3. Så sjukt nice!

Idag fick jag sluta tidigt fick sluta redan efter lunch. Jag började nio. Så att det blev en väldigt kort skoldag idag, riktigt gött! Jag orkar inte skriva allt som jag skrev i Torsdags så det får bli ett lite kort inlägg det här, haha.

En till sak som jag gjorde på påsklovet var att vara med Angelica Welleman som jag inte varit med på ungefär fem år. Ja, och vi konstaterade att vi hade utrotat en djurart nämligen "Frandwellhajarna" Stackars dem, de är döda. Så döda, det är synd om dem, hahaha. Vi fikade även på systeryster och var hemma hos mig och sjöng singstar. Kan inte förstå hur hon kunde vinna med 9-6. Morrrr. Jaja, kul i alla fall. Tänk att det typ första vi gjorde efter att inte ha träffats på så länge var att skriva en låt, dessutom utanför en kyrka. Bra plats liksom eftersom ingen av oss tror på gud ;D.

Har gått mer än en vecka i skolan nu efter lovet och det är sjukt mycket plugg och sjukt mycket att göra, det är inte riktig klokt hur det kan vara så mycket! Ändå pluggar jag inte så mycket som jag borde, jag är lat! I'm only sleeping!
Gött i alla fall att resten av veckan kommer att tillbringas i Gävle (dagtid i alla fall) på teaterbienalen. Sveriges största teaternågonting. På Torsdag måste jag dock till skolan och göra nationellt prov i Engelska, sjukt drygt.

Nej, nu ska jag nog göra något annat, kanske plugga vore en bra idé kanske. Hejdå och på återskrivande!:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå hallå, den mystiska Angelica W här! HAHA! Stackars Frandwellhajarna!!!

Haha, morr! Jag vann! :D

2011-05-10 @ 20:15:17
URL: http://wellemanchibli.blogg.se/
Postat av: goober

Haha, jaa du är jättemystisk det var därför jag skrev så Haha;) Jaa, stackars dem! Ja, morrrr, men nästa gång då vinner jag! ;D

2011-05-11 @ 21:28:59
URL: http://goober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0