Slappis milkalördag

Hej!
En rätt slapp lördag har det varit idag. Sov till ungefär halv elva, sen upp äta lång frukost och diska, gött. Sedan kom assistenten på fritiden och vi gick ned på stan för att kolla lite på tights och sådant sedan gick vi och handlde lite mjölk och gjrejer.

Idag har det varit väldigt fint väder ute tycker jag lite blåsigt, men samtidigt varmt med nästan helt blå himmel, det är så fint! Hoppas verkligen det kan hålla i sig för jag längtar så till sommaren!

Jag måste fixa Spotify eller något snart känner jag, får panik när jag inte kan lyssna så mycket jag vill på en del artister.

Förut när jag hade varit i köket och ätit och gick in i storarummet gissa vad som satt på min hand då? ETT KRYP! Så sjukt äckligt! Eftersom det var i storarummet gjorde det ännu äckligare. Jag blev ju lite rädd så jag vifftade ju bara bort det. Sen vet jag inte vart det tog vägen. Tänk om det lägger ägg! Fast det borde det inte göra, är nog inte så sannolikt som tur är. Jag blev ändå inte så rädd som jag brukar bli kände mig rätt trygg ändå, konstigt nog. Jag tror att det var en lite skalbagge av något slag så I hate beetles, hahaha!

Nu dricker jag te och käkar godis, sjukt gött! Jag älskar ju som sagt godis! Te också dessutom!
Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva för tillfället. Jo, igår fick jag en Milkachokladkaka av lillbrorsan på posten och ett brev skrivet i punktskrifft. Så fint gjort av honom! Och Milka som är så gott! Dock så ville jag inte äta upp chokladen nu eftersom den är väldigt ovanlig här i Sverige så jag tänkte spara den lite kanske till nästa helg. Låta den gotta till sig i kylen liksom. Nu så har jag nog ändå inte något mer att skriva, så hejdå och på återskrivande! :)



Candy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0