Tvätta in summertime

Hej!
Idag har jag tvättat, det var sjukt längesedan jag gjorde det sisst nu här uppe i Bollnäs. Så nu har jag massvis med rena kläder i gen riktigt gött! Sedan har jag varit på gymmet också, det gick bra känner att jag börjar få upp flåset lite mer igen, det är bra. Jag måste ju ha bra flås om jag vill bli bättre på att sjunga och sådant.

Det har varit ännu finare väder ute idag än igår. Solen har skinit och himmlen har varit nästan blå, lite moln men ändå fint. Blåst har det gjort lite, men det är fint. Man blir så glad av att det ä så fint väder ute. Man känner sig gladare bara av att solen kommer fram. Jag längtar så sjukt mycket till sommaren! <3

Jag har en sångläxa som jag tycker är svår, det är rätt så lätt text men den är liksom krånglig. Det är "Summertime" ur "Porgy & Bess". Som tur är så har jag 9 dagar kvar att öva på låten.

Just nu så sitter jag och kollar på facebook och pratar i telefon. Jag har väl inte så jättemycket mer att skriva just nu, så hejdå och på återskrivande!:)



Detta är ett påskägg som jag fick på påsk förövrigt!:)



Och det här var vad som fanns i!:D (slut för längesedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0