Sovmorgon och några dagar i Gävle

Hej!
Nu har det hänt lite saker sen sist igen. I onsdags, torsdags och fredags så jobbade jag och några till teatrare i tvåan och trean som volontärer på teaterbiennalen i Gävle, Sveriges största teatermässa. Det var intressant och roligt att jobba som volontär, bra erfarenhet. På onsdagen såg vi bara på två föreställningar i Gävle så då jobbade vi inte.
      I torsdags jobbade vi lite mer, stod och svarade på frågor som folk hade till exempel var saker och ting var och så. Jag kunde verkligen svara på jättemycket då, eller inte. Sen bar vi lite stolar som de skulle ha på en fest på lördagen.
      I fredags kom jag dit lite tidigare än de andra så jag startade dagen med en kopp te, två koppar kaffe, en macka och några kakor. Smaskens! Alltid bra att börja dagen med en fika:). Sen fortsatte jag och en till att bära stolar, vi han bära klart alla stolar. Sen såg vi en två föreställningar i fredags också, var kul! Särskillt den vi såg på fredagskvällen som handlade om hur IKEA blev till, haha så otroligt kul! :D
     I lördags var det bara en föreställning att se, en riktigt hemsk en också.
     I Söndags såg vi två föreställningar den första var sjukt seg och lite rörig, hade ingen riktig handling och den andra var lite mer rolig och hade lite mer budskap liksom.

Ja, det var verkligen en riktigt intressant och rolig vecka! Blev verkligen sjukt trött efteråt!

Idag hade dem andra nationellt prov i Matte B så jag fick sovmorgon! Så otroligt gött, började tolv! Sen var det klassiska rep, vilket gick bra. Kännde mig dock inte i världens bästa dansform, men får hoppas det går bättre imorgon!

Nu had jag nog inte så mycket mer att skriva just nu, så hejdå och på återskrivande!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0