Så sjukt tråkigt....

Hej!
Usch, vad jag har tråkigt just nu! Finns sjöen ingenting att göra. Ingen person som skriver, inget som händer på facebook, det enda jag har är bra musik vilket i och för sig är bra. Fast vill ha något att göra. Det är så sjukt tråkigt, och imorgon finns det inget att göra heller usch vad tråkigt! Funderar på att gå och lägga mig.

Idag var det Bollnäs på stan var okej, förutom att det inte blev någon dans, lite tråkigt.... Gick på stan lite med assistenten i alla fall det var roligt, jag köpte en ny singstarskiva.

Nu har jag som sagt var tråkigt, usch vilket tråkigt blogginlägg. På tala om blogginlägg varför ska man egentligen fortsätta blogga när det ändå är så få som läser vad man skriver. Nej, usch vad tråkigt!



I love candy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0