Tråkig skola, men bättre blir det

Hej!
Sitter i skolan, har precis haft matteprov. Var inte med på att jag skulle ha det idag, jobbigt. Om man ändå vore bra på matte då skulle jag vara glad. Seriöst, matte är absolut inte min grej.

Nu ska jag försöka att göra klart en av de sista uppgiftena i engelskan. Jag jobbar gärna med engelska det stör mig inte, men när det är uppgifter som man absolut inte är intresserad av så är det så sjukt tråkigt och jobbigt. Nu ska vi läsa en jättelång text om första världskriget och svara på en massa frågor. Hur trist som hellst. Jag orkar inte ens läsa all text liksom även om det är förstorat. Jaja, det får väl gå som det går med det, snart är det lov i alla fall och det ska ju bli roligt:).

Jag längtar tills på onsdag!!<3333333

Fick precis reda på att vi inte har någon samhällskunskap idag, gött! Då blir det nog snart att dra hem från skolan och städa lite, sedan blir det nog att plugga lite matte med assistenten och packa väskan. Ikväll är även mitt favoritprogram på TV. "Chuck" är ett så sjukt bra TV-program har följt det i flera säsonger nu. Det är bra för det är lite action samtidigt som det är lite romantik ibland, så otroligt bra! Det är verkligen höjdpunkten på måndagar.

Nej, nu måste jag nog försöka jobba lite med engelskan, den måste ju bli gjord även om den är tråkig.

Så hejdå och på återskrivande!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0